Politică de retur

Returnarea produselor

Toate produsele comercializare in cadrul site-ului https://olovina.ro/ sunt alimentare astfel incat sunt exceptate de la dreptul de retragere.

De aceea, conform legislatiei in vigoare, O.G. 34./2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, returnarea produselor in conditiile celor14 zile calendaristice nu este posibila.

Politica de Retur

Cumpărătorul are dreptul sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 5 zile calendaristice, cu invocarea unui motiv solid și suportând costurile de livrare.

Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 5 zile de la:

Produsele pot fi returnate într-un interval de maxim 5 zile de la data intrării în posesie numai dacă au fost deteriorate în timpul transportului sau sunt neconforme. În cazul spargerii/deteriorării produsului în timpul transportului, Tiergarten SV AG SRL își ia angajamentul sa înlocuiască produsul pe propria răspundere (va acoperi transportul și înlocuirea produsului) sau va restitui clienților banii aferenți produselor deteriorate/returnate.

Produsul returnat trebuia sa conțină ambalajele originale și sa nu aibă semne vizibile de folosința.

În cazul în care Cumpărătorul decide sa se retragă din Contract, acesta va putea solicita acest lucru furnizorului prin canalele afisate in pagina de contact.

În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicita retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze și ambalajul original alături de documentele care care au însoțit produsul respectiv. În cazul în care Comanda este achitata, Vânzătorul va rambursa suma în maxim 30 (treizeci) zile de la data informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata după cum urmează:
– pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs -> prin virament bancar.

Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vândute sau pana la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate.

Dacă Bunul este returnat într-o stare deteriorata ( ambalaj uzat, documente lipsa ), Bunul este considerat deteriorat și ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea Bunului în stadiul inițial, după caz. Vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de către Cumpărător.

Dreptul de retragere din contract

«Retragerea din contract» se refera la dreptul tau legal de a renunta la comanda plasata prin efectuarea unui retur de marfa. Acest aspect este reglementat prin legislatia in vigoare, Ordonanța de Urgența nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor la distanța. Poti beneficia de acest drept legal daca sunt indeplinite conditiile de mai jos.

Returul se poate face in interval de 14 de zile calendaristice de la data la care ai intrat in posesia comenzii, fara a fi nevoit sa justifici decizia de retragere. In acest caz, te rugam sa ne aduci la cunostinta decizia ta, trimitand un e-mail la adresa contact@olovina.ro

Pentru derularea procedurii de retur este obligatorie trimiterea unui e-mail la : contact@olovina.ro.

  • Motivul pentru care returnezi marfa, in cazul in care doresti sa-l specifici
  • Contul IBAN in care urmeaza sa viram contravaloarea marfurilor returnate, banca la care este deschis contul, nume titular cont bancar
  • Orice observatie relevanta si care are legatura cu returnarea produselor
  • Costurile de livrare ale retururilor de marfa sunt suportate de tine,
  • Pentru situatiile in care produsul/produsele livrate catre tine prezinta defecte imputabile vanzatorului, te rugam sa ne contactezi pentru a ne aduce la cunostinta problemele existente si sa ne transmiti poze relevante privind defectele identificate la adresa de e-mail contact@olovina.ro. In acest caz, iti vom trimite curierul pentru ridicarea coletului si vom plati transportul lui la destinatie.
  • Restituirea contravalorii produselor returnate se face intr-un interval de 14 zile calendaristice de la data la care am receptionat și verificat produsele. Rambursarea sumei se face prin virarea acesteia în contul indicat de tine in formularul de retur, in cazul in care ai achitat comanda ramburs sau direct in contul asociat cardului tau, atunci cand ai efectuat plata comenzii online. Daca sunt intarzieri in procesul de rambursare a sumelor aferente platilor online, te rugam sa verifici acest lucru si cu banca emitenta a cardului tau.